Цудоўная цукерня: сакрэты распрацоўкі беларускай гандлёвай маркі

29.05.2017

«Цудоўная цукерня» − першы беларускамоўны брэнд, што трапіў у лік пераможцаў самага аўтарытэтнага конкурсу ўпакоўкі свету PENTAWARDS ды з'явіўся на старонках  прэстыжнага міжнароднага гайда ад Taschen. Брэнд, які прынёс асалоду пакупнікам, а вытворцам − камерцыйны поспех. Гэта вынік. А якім быў шлях? Якім чынам атрымалася вылучыць на паліцы такі ардынарны прадукт, як звычайны белы цукар? Аб гэтым − у нашым відэа-кейсе.



×
Расскажем о сильных и слабых сторонах вашего бренда

С моим правом отозвать свое согласие в порядке, установленном Законом Республики Беларусь от 07.05.2021 N 99-З "О защите персональных данных", ознакомлен.

Понятно